Deda Stevina škola života: Parada (Kako sam glumio Putina na Ceci)

16 Oct

Panonska revija ludosti

        deda-steva    – Ne pomeraj se Stevane, bog te ubio, me mogu da ufatim zlatan presek.

            To je Pirika odlučila da me uslika ko Putina, golog do pojasa, kako jašem štogod moćno. Oće da uveliča sliku pa da je natakne na štaflu i nosi na vojnu paradu u Beograd, da vidi svet kako čestiti paori štuju ruskog precednika. E sad, mi konja više nemamo, pa je tela da me posadi na kakvu mečku. Išla je i do Grge Cigana da pita di mu je onaj žvalavi medved što poskakiva na daire i loče pivo izflaše ko Velja Ilić. Vratila se uplakana. Kaže, uterali materi i država i društvo za zaštitu životinja, oteli Grgi onako lepog medu, ostala mu samo brnjica i štap za vaspitavanje.

            – Nema druge Stevane, moraćeš da zajašeš Cecu!

            Al, ja sam preko reda počo da opisivam šta se u stvari dogodilo. Sve je…

View original post 536 more words

Ostavite odgovor

