„Ali“ – reč koja te čini teroristom

11 Jan

Nemam više želudačnog sadržaja za priče o kolektivnoj krivici. Nemam više mišića u leđima da nosim krivicu koja mi se nameće a koju nisam počinio. Nisam kriv jer sam Srbin, nisam kriv jer sam pravoslavac, jer sam hrišćanin, jer sam beo, jer sam dlakav. Isto tako nije kriv ni onaj jer je Albanac, jer je musliman, jer je peder, jer je crnac, jer je plavook. Prihvatam samo jednu vrstu kolektivne krivice, a to je da svi grešimo jer smo Ljudi. Prihvatam je, jer vidim da odosmo u materinu. I svi smo krivi.

Duboko sam uveren da sve religije sveta pozivaju na ljubav, mir i harmoniju i da nijedna ne propagira nasilje. Potpuno je druga stvar kako pojedinci interpretiraju određene religije. Problem je što je pogrešno shvataju čak i oni koji su njeni poklonici, a kamoli oni koji veruju u neku drugu religiju. Umesto da nam ukazuju na stvari koje nas…

View original post 396 more words

Ostavite odgovor

