Aleksandra Pejić, glumica: „U mojoj glavi kategorija ‘’nacija i nacionalnosti’’ očigledno nikako da sazri“ ili „pametnom dosta“

4 Feb

znam da niko ne čita

„Ja sam Srpkinja. Rodjenjem sa juga, rodom iz centralne Srbije. Živim na severu. Volim svoju zemlju. Jedem sarmu i ćevape, slavim slavu i potpisujem se ćirilicom.

Za moje obrazovanje pobrinuli su se fudbal i Arapi. Najbliža rodbina ima hrvatsko državljanstvo. Najbolji prijatelji govore madjarski. Bosanke su mi se uvukle pod kožu, a Hrvatica me je primila u svoju fotelju i ne poznajući me. Slovenac i Madjarica su me učili flamenku. U Skoplju sam gledala albansku televiziju i pila tursku kafu. Sa Francuskinjom crnkinjom sam delila čokoladu u Sarajevu,

Živela sam u Sarajevu. Živela sam u Zagrebu. Živeću na nekom grčkom ostrvu.

Završila sam glumu u klasi profesora Slovaka. Više sam predstava gledala na madjarskom nego na srpskom jeziku. Profesor Bosanac me je gurnuo u svet. Profesor Bugarin me je nagovarao da upišem lutkarstvo. Profesor Madjar me je terao da trčim.

Madjar mi je kuvao, Madjar otimao jastuk i Madjar ostavio…

View original post 164 more words

Ostavite odgovor

