“MRŽNJA JE PRIVILEGIJA NEUKIH I GLUPIH”

13 Feb

znam da niko ne čita

dd34e32172fe0202ef287e574244e1d2_XLŠto sam stariji i što više životnog iskustva imam sve sam skloniji verovanju  da je MRŽNJA PRIVILEGIJA ODABRANIH. ZA MRŽNJU JE POTREBAN POSEBAN TALENAT.

 Zašto to tvrdim?!

Nema te škole u kojoj se “netalentovana osoba” može “naučiti” da mrzi, jer, jednostavno, to nije veština koja se uči ili stiče to je ono što dobijamo rođenjem, prirodna predispozicija, talenat, “dar božji”.

Zlo, ali “od boga dano”…

Talentovani ili “nadareni” imaju tu sposobnost da i najmanji “povod” da njihov talenat dođe do izražaja veoma vešto koriste i neretko laicima pokazuju da “ je za mržnju potrebno  malo” . Svoju priliku vide na svakom koraku i u svemu- u nevolji koja ih je zadesila (“za sve su oni krivi, oni su prvi počeli”),svom uspehu (“zavide mi skotovi, mrze me jer sam lepši, pametniji, sposobniji”), tuđem uspehu (posebno!!!- “smradovi, ukrali su moju ideju, prisvojili moj uspeh” ), tuđim tragedijama (“dobili su šta su zaslužili…

View original post 585 more words

2 reagovanja to ““MRŽNJA JE PRIVILEGIJA NEUKIH I GLUPIH””

  1. tomislav mrčela februar 13, 2015 u 8:55 pm #

    hvala za podršku!

Ostavite odgovor

