Humani o tuđem trošku

14 Mar

Piše: Sanja Dutina

polyp_cartoon_charity_aid_trade_exploitation_sweatshop_cash_crops_wealth_poverty_media

Ovih dana se u medijima vrti DM-ova reklama sledeće sadržine: „Obradujte svoje najdraže! Poklon setovi, šminka i parfemi na popustima i do 40% u dm-u! Kupovinom Dove setova, dm i Dove doniraju 10 dinara Sigurnim kućama Srbije!“  Osvrtom na Njumanovo istraživanje objavljeno u žurnalu Psychological Science, vaše misli bi trebalo da glase približno ovako: „Pretrgli su se!“, „Pa mogli su jednostavno da doniraju novac, a ne da usput i profitiraju!“. Prema rezultatima, donacije koje idu u dobrotvorne svrhe u javnosti se ne tumače kao dobro delo ukoliko kompanija u isto vreme deo novca stavi u svoj džep ili ima bilo kakvu drugu ličnu korist. Štaviše, mogu pokvariti reputaciju te iste kompanije.

Njuman je inspiraciju našao u slučaju Daniela Palote, koji je kao predsednik profitne organizacije Pallotta Teamworks, tokom devet godina poslovanja sakupio oko 305 miliona dolara za istraživanje…

View original post 558 more words

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: