Iluzija

16 Jan

Prestao sam da pisem  nove postove.Nisam pisao par meseci jer jednostavno nisam imao sta da kazem.Mozda je bolje reci „ostao sam bez texta“.Sva ta medijska propaganda i sve gluposti koje se serviraju preko tv-a  nisu vredne bilo kakvog komentarisanja.Besmislene su, banalne.. Samim tim, ocekivao sam neke reakcije od publike, naroda, gradjana ove drzave, kojima se sve to servira..

Imate „Farmu“,“Parove“,“Pink“,“Informer“,“Telegraf“, i oni zauzimaju vecinu medijskog prostora,samim tim oni formiraju realnost u svesti gradjana..

Posle par godina aktivnog forsiranja takvih stvari, dosli su i rezultati…Ljudi jesu zaglupljeni,vecina,velika vecina.Sve cesce,umesto da brinu o stvarima koje im se desavaju ispred nosa, brinu o Putinu i Obami,Zvezdi i Partizanu,Demokratama i Naprednjacima..Sve cesce se vode debate na temu „Ko je pravi Srbin?“ , a ko je „izdajnik“…Kristijan Golubovic deci potpisuje autograme,a Stanija,Tamara,Soraja i ostale starlete postaju devojcicama idoli…

Ja sam jedno vreme bio zaludjen iluzijom.Znao sam da nesto stoji iza svega toga, da magija kao…

View original post 1.026 more words

Ostavite odgovor

