Bob Dylan: Čizme od španjoske kože

14 Oct

radio gornji grad

1-a-baez-dylan-64-3-1

ČIZME OD ŠPANJOSLKE KOŽE

Isplovljavam, draga, u samo jutro
Kad zora javi se rana
O kakvom daru čelo ti sniva
Onkraj oceana?                   

Baš ništa ne želim, jedina moja,
Što novac mogo bi dati
Samo se čistog i vrelog srca
Za mene, ljubavi, vrati!

Reci da l’ zlato, ili pak srebro
Nemirne misli me gone
Negdje s planina oko Madrida
Il’ s obale Barcelone?

Da noć mi daruje srebrne zvijezde
Il’ more blago s dubina
Za poljubac tvoj jedan bih dao
Tek to je radost, punina!

No reci, što da pošaljem lijepo
Jer možda se brzo ne vratim
Nešto od mene, da lakše prođe
Dok svijetom se ploveći klatim.

Iznova pitaš, đto na dar želim
I samo srce me steže
I jučer i danas, a tako i sutra
Tek jedna me želja veže.

I stigne mi pismo u samotnom danu
S dalekog…

View original post 56 more words

Ostavite odgovor

