Državni udar? Daj, ne zajebavaj…

2 Dec

nematihpara

„Kiše je željno sveto Ilinje,

a Knešpolje osvete presvete!“

Skender Kulenović

Znaš, gazda, malo mi je muka, ču „malo“, muka mi je do povraćanja džigerice svih predaka života koji mi u genima spavaju, muka mi je, velim, od tog patetičnog plačipičkovanja koje svakodnevno demonstriraš gde god stigneš, od tugaljivih konstatacija kako te niko ne voli, od fabrikovanja afera iz kojih redovno izlaziš kao nacionalni, internacionalni, interplanetarni, intergalaktički heroj. Muka mi je od licemernih krilatica o pravdi, istini, slobodi. Muka mi je od tvoje „gadljivosti“ na kriminal u prćiji čiji „najzaslužniji sinovi i kćeri“ od kriminala žive. Muka mi je od malih ljudi kojima NIJE muka od tvojih svakidašnjih jadikovki, od njihovog saosećanja sa fingiranim državnim udarima, sa svevaseljenskim zaverama protiv tvojih diktatorskih ambicija povijenih u sirotinjske pelene. Muka mi je od njihovog slepila na koje su se okati i zatucani samoosudili i od tvog svevidećeg oka koje odbija da vidi…

View original post 743 more words

Ostavite odgovor

