I beskućnici gore zar ne?

15 dec

Gospel of Lestat Gianni

Dobro došli u Novi Sad.
Prestonicu kulture.
Dobro došli u srpsku Atinu.
Dobro nam svi došli u grad koji odiše multikulturalizmom.
Dobro, odiše i mirisom baruta, gareži i spaljenog ljudskog mesa.
Pardon, ako je beskućnik u pitanju…da li je i dalje to ljudsko meso?
Malo sad ne kapiram ove senzacionalističke momente, da li podiže tiraž to što je preminuli beskućnik ili nije baš najbitnija njegova tragedija iz razloga zato što je beskućnik?
To će morati neko ko se bavi tom vrstom marketinga da mi objasni, koji efekat je gađan ovim stavom.
Znam, sad će se javiti mnogi da brane dečija prava i da kažu kako su imali težak život i da bolje nisu mogli da nauče.
Jebite se bre i sa takvim stavom. Ja sam takođe imao težak život i uhvatio sam se u jednom trenutku logeš društva ali sam znao šta je ok a šta nije.
Ne nisam se…

View original post 513 more words

Ostavite odgovor

