Privatnost je važna čak i kada nemate ništa da sakrijete

13 feb

Markus Maki

Kako to, zašto to? Pa lepo. Setimo se onog starog kultnog filma iz osamdesetih godina, Vol Strit (Wall Street) sa Majkl Daglasom (Michael Douglas). U tom filmu se jako lepo pokazuje važnost insajder trejdinga (insider trading), što bi na našem jeziku, pojednostavljeno, zvučalo kao korišćenje privatnih informacija, inače drugima nepristupačnim za ostvarivanje profita. Znamo dobro kako stoje stvari, znanje bilo koje vrste, ali i informacije, predstavljaju glavnu okosnicu moći.

Ko su prijatelji Zakerberga? Vi sigurno niste. Ko su prijatelji Zakerberga? Vi sigurno niste.

Dobro, rekli biste, ali šta to mene briga, ja sam Pera Petrović, anonimni službenik, bez ikakvog značaja. Ne značim nikome ništa. Koga je briga da zabada nos u moje privatne stvari, a i šta bi sa njima, čak i kada bi do njih došao, pa ni ja sam koji sve znam o sebi, nemam neke koristi od toga. Možda vi nemate, ali neko drugi i te kako ima. Zamislite da postoji neki Perin poznanik…

View original post 1.247 more words

Jedno reagovanje to “Privatnost je važna čak i kada nemate ništa da sakrijete”

  1. lombardosss februar 13, 2017 u 10:01 pm #

    Svako ovo treba procitati obavezno!
    Ponosna sam na sebe sto nemam fb …

Ostavite odgovor

